Tokeffektiv i brist på annat

Jag har nu rensat min garderob och min byrå. Igen. En massa fula gamla kläder har jag kastat. Bland annat en tweedkjol i storlek 44. Kjolen var för stor när jag köpte den. Den var ännu större nu...jag behövde inte ens dra ner dragkedjan innan jag drog på mig den. Helt bortkastade pengar.

Sedan gick jag loss på mina pärmar och diverse annat bråte som jag har samlat på mig. Nu är det så tomt och fint på gammal skit så. Dags att fylla på med nytt!

Efter alla mina garderobsrensningar börjar jag nu äntligen får fason på den och jag börjar komma fram till den stil jag vill ha på mina kläder. Borta är mina stora tunikor. De har ersatts av mer figurnära kläder. Detta gör mamma och pappa väldigt glada eftersom de tydligen har tyckt otroligt illa om min klädstil i hemlighet...

Summa sumarum: lättare garderob och lättare till sinnes. Jag avskyr oreda och när det är för mycket saker.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Men jaaaaag älskar ju stora tunikor.

2009-11-05 @ 07:51:58
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Julia

Men mina föräldrar tycker inte alls om mina stora tunikor...de tycker jag ser tjock ut i dem. Så nu känner jag mig som värsta michelingubben varje gång jag har på mig en stor tunika...



Jag tycker att du passar bra i tunika så du ska definitivt inte sluta använda tunika systeryster!

2009-11-05 @ 16:22:56
URL: http://subrett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0