Tiden springer iväg fort som fan!

Dagarna går så vansinnigt fort nu för tiden.

Idag har jag hunnit träffa Mattias i ca 1,5h. 25 minuter imorse och 1 timme på kvällen när vi åt middag snabbt innan jag rusade iväg till mitt friskispass och Mattias sedan till krav maga. Dagarna blir långa också. Det är långa dagar i skolan - nästan 40 timmar schemalagd tid i skolan. Dessutom tar det 45 minuter med campusbussen mellan Linköping och Norrköping. Det tar 15 minuter till busshållplatsen och sedan 10 minuter från busshållplats till skolan. Så bara att förflytta mig mellan hem och skola tar över 2 timmar dagligen. Efter skola är det träning. Och är det inte träning så är det hemmet som kräver arbete.

Men nu ska jag bara skicka in den där kompetensinventeringen, sedan är det dags för kvalitetstid med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0