Just my luck!

Mitt nya liv inleds nu med en förkylning. Great! Som tur är, är jag lektionsfri idag och har bara några mastodontskrivuppgifter att göra. Men Mattias har gett mig träningsförbud och rekommenderat horisontellt läge hela dagen. Men vad fasiken, sån´t har jag inte tid med. Så jag kompromissar och tänker sitta i soffan och plugga idag.

Och bara för att göra det hela ännu bättre så har mitt telefonnummer ännu inte hoppat över till den nya telefonen fastän det bara skulle ta 5 dagar. Så igår ringde jag till 3 och frågade vad de pysslade med. Det fanns ingen planerad flytt av mitt nummer. Men nu är flytten beställd och kommer ske på måndag så från och med då kan jag börja använda min nya fina telefon...två veckor efter att jag köpte den.

Men nu till något riktigt bra! Jag och älskling och ett annat par ska åka till Prag över nyår :) Tjohoo! Vi bokade biljetter igår kväll. Nu längtar jag rejält till snö och mörker. 4 nätter i Prag! Lite bra saker händer det också här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0