Jönköpingshelg!

Helgen har tillbringats i supertrevligt sällskap. Jag och Mattias styrde kosan neråt i landet för att besöka Mattias skolkamrat från tiden på högskolan i Jönköping. Übersociala göteborgare som lämnat kusten för en kall insjö. Jag vet inte hur många gånger under helgen som jag fick frågan: "Lär mig något som jag inte kan om...?"

Två snabba rundturer i Jönköping hanns med under vårt dygn i Jönköping. Massor med mat packades ner i magen och prat långt in på småtimmarna gjorde detta till den trevligaste helgen på länge.

OCH! Jönköping är inte den byhåla som jag hade fått för mig. Det är en liten stad men den har jättefin arkitektur, både ny och gammal, och med Vättern precis intill ligger staden väldigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0