Har du sett min motivation?

Jag är helt galet omotiverad att skriva den där essän som inte är en essä fast det är en essä. Jag är särskilt omotiverad eftersom det bredvid mig ligger två böcker om hur man använder photoshop och illustrator som jag mycket hellre vill läsa. Jag blir ännu  mer omotiverad vid tanken på att på datorn finns dessa program att leka med också. Men ungefär som med lördagsgodis - jag har lovat att plugga först och sedan under helgen är det lektid.

Men det verkligen kliar i fingrarna efter att få plocka upp tegelstenarna till handböcker.

Kanske att en kopp kaffe kan hjälpa till med motivationen...eller inte. Men kaffe är gott. Svart svart svart.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Neeejjjeeee.. Med mjölk ju.

2010-09-29 @ 10:10:29
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0