A great ass

Med CSN åter i min plånbok kunde denna lönedag ägnas åt lite shopping. Men totalt oinspirerad blev det strumpor och deo - och jag köper verkligen aldrig strumpor så då kanske ni kan förstå hur oinspirerad jag var. Jag ville köpa skor. Jag visste vilken modell på sko jag var ute efter. Tyvärr hittade jag inga sådana till humant, CSN-pris. Alltså inga skor och shoppinghumöret sjönk ytterligare lite grann.

Bara lite sådär, när alla bra och roliga affärer började ta slut hoppade jag in på JC, en butik som jag undvikit i flera år dels för att det är dyrt där och dels för att kläderna är inte lika fab som förr. Jeans är något som jag alltid fruktar att köpa. Jag hittar aldrig några som sitter så där fantastiskt superbra. Min lillasyster har en jeanskropp. Hon kan kliva i vilket par med jeans som helst och de kommer sitta som ett extra skinn på henne. Men idag, OMG, jag hoppade lite snabbt in i provhytten med ett par Crocker Pep Skinny och det blev ett hallelujamoment! Ingen muffintop, inget löst tyg utan bara suveränt! I alla vinklar i provhytten såg jeansen bra ut och jag tycker väldigt sällan att kläder sitter bra på mig när jag står i provhytten: det är för mycket ljus och och för många speglar som visar upp alla ens skavanker. Men idag...ojojoj. Min rumpa, mina ben... :P

Så jag köpte två par, fast olika tvättar.

Dock vågar jag inte riktigt ta upp dem ur påsen och prova dem här hemma. Jag vill att de ska sitta lika bra nu och hoppas innerligt att det inte bara var en temporär grej där i provhytten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0