Stum kropp

Jag är min pappas dotter även om jag oftast hävdar att jag inte är som han. Men eftersom jag är min pappas dotter gick jag till Friskis igår, på min födelsedag. Och eftersom jag banne mig ska ha en snygg kropp till beach 2011 gick jag till Friskis idag igen.

Min kropp var lite lagom mör efter passet igår. Ledaren hade gett sig fan på att köra slut på oss allihop. Och jag gav mig fan på att jag skulle göra alla armhävningar och hålla plankpositionen hela tiden. Det gjorde jag och slut blev jag. Det var ganska så segt i låren imorse när jag satte mig på cykeln.
Stressad till tusen cyklade jag hem efter en lång dag i skolan och bytte om till träningskläder och tog mig bort till Friskis på under en kvart. För ännu ett mördarpass. Mina stumma lår fick sig en ny ordentlig omgång och har nu helt tappat känseln. Hela min kropp har bara kollapsat här i soffan.

Nu har jag förtjänat åtminstone en dags vila.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Åh. I hear you sister. Jag har utsatt min kropp för det ena och det andra denna veckan.



Zumba, till exempel.



Du vet ju hur fantastisk koordination jag har. HAHA!

2010-10-13 @ 20:30:31
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0