Jag mötte Lassie

Idag har jag träffat Henning Mankells bror. Jag har varit i samma rum som en känd människas bror. Jag har typ träffat en kändis. Det är lite "jag mötte Lassie" över det. Du vet: min kompis systers sambos mormors brors barn....känner den och den alltså känner jag också den personen. Men i detta fall alltså: jag har träffat Henning Mankells bror, Gustav. Gustav är sakkunnig i kultur- och fritidsnämnden i Linköping och höll en liten föreläsning om kulturpolitik.

Det var sinnessjukt tråkigt. Vi lusläste Linköpings kulturbudget. Inte så värst spännande. Faktiskt inte alls spännande.

Men det var ju Henning Mankells bror.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag träffade Blondinbella idag.

2010-10-13 @ 20:31:32
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0