Våra nyllen fastnar inte på kort

Våra ansikten fastnar i alla fall inte på samma kort. Gärna var för sig men aldrig samma. Maria och jag är sämst på att ta kort på oss. Tillsammans. Jag har ganska många kort på Maria. Och på mig själv. Men faktiskt bara ett på oss tillsammans. Så det finns egentligen inget riktigt bildbevis på att det är världens underbaraste vän och att det är min vän. Maria skulle kunna vara en helt random tjej som jag bara råkar ha på kort.

Nu har Maria varit här i 2,5 dagar och vi har intensivumgåtts. Båda två har haft kameror. Men som vanligt har vi helt glömt bort detta med parfoton.

Jag får nästan ta och photoshoppa in henne eller mig på ett par bilder...

Detta är faktiskt den senaste bilden vi tog tillsammans på oss två. Nyår 2008. Och Maria är helt blurrig på den bilden. Rejäl bättring nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Myaraq

det är faktiskt rena rama katastrofen!

2010-05-17 @ 16:05:00
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0