Prova-på-dag på sommarjobbet

Min själ är såld till djävulen och i fredags tog jag mig ner i helvetet och provjobbade för att se vad jag har glömt sedan förra sommaren på sommarjobbet. Eftersom jag INTE skulle jobba mer på det där stället så hade min hjärna gått in i en avstängningsfas av allt som gäller detta sommarjobb. Men det kom tillbaka ganska snabbt.

Ingen var särskilt förvånad över att jag var tillbaka. Mest förvånade var de att tiden hade gått så snabbt sedan jag senast var där. Samma gamla människor höll till i lokalerna. Samma gamla rutiner. Magont när min handledare (eller vad jag ska kalla henne) började lägga in all tid som jag ska jobba i sommar...mycket ont i magen när hon kom in i augusti. Jag vill inte jobba så länge, jag vill vara i Linköping! Fast det blir ju mycket pengar...och förra sommaren var jag lat och jobbade bara 5 veckor...

Jaja dagen gick fort. Speciellt som att det tog 50 minuter på morgonen innan vi kom i gång med morgonrutinen pga prat och eftersom vi båda blev halvt medvetslösa kvart i fyra och bara satt tills jag fick gå till tåget en kvart innan jag egentligen slutade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0