Nya smaker

Jag har haft några riktiga prova-på-nya-smaker-dagar den här veckan. Något måste man ju roa sig med när man sitter med näsan djupt ner i pluggträsket. Så både limited edition av Daim (päron och mynta) och Marabou Kokos fick slinka med i korgen på Ica. Och ja okej då, Marabou Polka har jag också testat men det var ingen sensation för den smakade precis som Fazers mjölklchoklad med polkagris eller Marianne eller vad tusan det är i den.



De senaste veckorna har jag också haft en barnslig förälskelse vad det gäller kokos och tack vare tips från Maria fick jag reda på den ultimata smoothien: ananas, banan och kokos. För den som känner mig vet att banan är en absolut favorit. Så detta är min nya kärlek i matväg:



Fast jag tror att jag i fortsättningen gör den själv med sådan prissättning som det var på denna!


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Ja den var vidrigt dyr. Men så kan det va! :D

2010-05-09 @ 12:20:47
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0