Ny frilla

Håret är nu fräscht och härligt igen! Denna gång fick jag en väldigt trevlig frisör som faktiskt lyssnade på mig när jag förklarade vad jag ville ha. För förra gången blev jag lite missnöjd. Men nu är håret precis som jag vill ha det! Jag ska embrejsa mitt självfall och valde därför att klippa upp det rejält :)

Dessutom kommer håret lukta gott med det fantastiska bananschampoo som jag köpte idag. Jag kommer även ha extra pussvänliga läppar med cocosceratet som jag också införskaffade! Min två favoritsmaker kommer jag nu även ha kring mig dagarna i ända :)


Kommentarer
Postat av: Myaraq

& sådär ruskigt söt är du!

2010-05-25 @ 19:35:50
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0