Minihelg

Nu ska jag snart ta minihelg/fredagsledigt. Jag har faktiskt hunnit med de mål som jag har satt upp för fredagen - har precis sett klart på den sista föreläsningen så nu är det bara att renskriva anteckningarna kvar. Men nu först är det verkligen dags för en liten promenix ut i det fina vädret, det tycker jag att jag har förtjänat. Därefter ska minihelgen tillbringas med cocos och banan i olika former och Talang kan bli kvällens underhållning! Imorgon blir det till att ta nya, friska tag med den lilla c-uppsatsen som ska bli en stor och fin c-uppsats innan nästa vecka är slut. Målet är att få ihop 16 sidor till de 8 som redan finns...det borde vara lagom och inte alltför jobbigt. Jag känner att jag är inne i en akademisk bullshit-period. Hoppas bara att det håller i sig!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0