Med blossande kinder

Jag dör av skam. Jag har precis köpt en Harlequinroman. Jag har köpt tantsnusk. Den nya delkursen kräver att vi läser en roman ur Harlequinserien. Så vad hade jag för val egentligen? Stadsbiblioteket hade inga sådana romaner vad jag såg iaf (men tydligen hade Carolina Rediviva det men dit orkade jag inte gå) så med blossande kinder sprang jag snabbt igenom Ica och stoppade ner lite grejer i korgen och så till slut boken. Jag har aldrig koncentrerat mig så noga på att välja konto eller kredit och godkänna belopp. Jag ville säga att det ju faktiskt inte alls var så att jag brukar läsa sådana böcker utan att det var kurslitteratur. Men jag knep ihop läpparna och packade min kasse och gick hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0