Maria, my darling

Världens finaste Maria har som sagt varit i Uppsala - äntligen! Vi har haft det mys och bara varit.

Vi har:
  • Turistat i Uppsala: Universitetshuset, Engelska parken, ån, bryggsolning, centrum, Ofvandahls etc.
  • Kollat på Uppsalas bästa öppettider: Folkes livs
  • Varit på nation - stånkmätta på VGs
  • Köpt skor
  • Ätit glass
  • Ätit Oreos
  • Ätit banankaka
  • Gjort ananas-, kokos- och banansmoothie och druckit den
  • Träffat gammal scout och medföljande flickvän
  • Suttit på jättebänkar i Barockträdgården
  • Ätit tomatbombad focaccia
  • Råkat irritera en surgubbe på Café Cappucino
  • Våldgästat en nyköpingsbo och gammal scout på dennes 19 kvm strax innan tågavgång
  • Tjejsnackat
  • Myst!
Detta är nog en ganska bra sammanfattning av Marias Uppsalavistelse. Jag har haft en splendid time. Genom att turista kunde jag passa på att säga hejdå till staden som varit mitt hem de senaste tre åren. Om lite drygt 4 veckor lämnar jag Uppsala för samboliv och nya äventyr i en helt ny stad.



Kommentarer
Postat av: Myaraq

Vad du är go!!



Puss till min favoritälskling!

2010-05-14 @ 11:37:08
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0