Mammamejl

Namnsdagar har alltid firats i vår familj. Alltid en namnsdagspeng från morfar. Men jag är faktiskt jättedålig på att komma ihåg namnsdagar.

Mamma skickade mejl idag:
Jomen, snyft, tack, snyft, då, snyft, för, snyft, alla, snyft spontana snyft, gratulationer, snyft, på min, snyhyhyft... jätteviktiga nahamnsdahag. snnnnyyyyfffft...
Skitungar - älskar er jättemassor
kram Mamma Caroline (det är faktiskt Karolina idag och jag har ALLTID firat namnsdag då sådeså!)

Mitt svar till mamma:
Åh nämen guuuuuuud förlåååååt! Här sitter jag som värsta självupptagna daggmasken och har heeeelt glömt bort mammas fantastiska och otroligt viktiga namnsdag! Jag får ta och bättra på min födelsedagspresent till dig för att gottgöra det hela. Hur kunde jag vara så glömsk och bara fokusera på mig, mitt och mina och c-uppsats????? VA VA VA VA VA!!!???
Jösses vart är världen på väg?

Massor med kramar och pussar till MAMMA Marika CAROLINE!

En bra idé är kanske att skriva upp folks namnsdagar, eller i alla fall mammas.



Kommentarer
Postat av: Myaraq

Äsch. jag missade linneas i veckan. sjukt dåligt.

2010-05-21 @ 15:06:26
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0