Like my new design?

Ett otal gånger har jag försökt detta med att pilla i stilmallen och kodmallen. Men det är fortfarande så att jag tror att datorn är en manick som kan sprängas när som helst om man trycker på fel knapp eller så. Nästan. Jag brukar i alla fall inte ha särskilt stor tur med teknik. Det har med andra ord inte gått så himla bra när jag försökt mig på detta att designa min egen blogg. MEN! Med finbesöket här från Göteborg följde även lite html-kunskap och Maria - den underbaraste - har gett min blogg en snygg uppfräschning och gjort den mer personlig.

I like. You like?
Actually, I loooove.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ja, den är skitcool! Jag önskar att jag också kunde sånt där pill...

2010-05-26 @ 16:31:41
URL: http://frankrikenorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0