Inställd på omtenta...

Tentan som var i onsdags/torsdags var helt galet svår. Läsare med gott minne kommer kanske ihåg hur mycket jag beklagade mig  i bloggen om den horribla tentan. Sedan jag lämnade in tentan har jag varit inställd på att defintivt få skriva omtenta den 17 maj, igår skrev jag till och med nästan upp de i kalendern för jag var bergsäker på att få skriva ny uppsats.

Men tydligen är jag av mig själv ett oförstått geni. Jag fick VG på tentan och läraren hade skrivit i kommentarsfältet att det var ett utmärkt arbete. Den där ologiska, slarviga och pseudoakademiskt skrivna uppsatsen utan disposition som jag skickade in var tydligen en bra, intelligent och tydlig uppsats med intressanta synpunkter utifrån frågeställningen. Läraren måste ha läst en annan uppsats än den som jag skickade in.

Men jag protesterar inte. Klart jag gillar ett VG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0