Födelsedagspresenter

Imorgon far jag hem till byn för att gosa med hundar, kolla hur huset ser ut nu efter lite renoveringar, jobba en dag, träffa underbara Maria och så klart fira mamsen och papsen i efterskott. Så idag har jag sprungit omkring på stan i jakt på födelsedagspresenter till päronen. Inget för dyrt, men tillräckligt för att säga "grattispåfödelsedagenochförlåtförattjagintekundenärvarapådinhögtidsdag".

Jag hoppas det som jag till slut valde säger allt detta. För det var inte överdrivet dyrt så den aspekten av presenten har jag klarat av.



Lyxgodis: marmeladgodis i olika smaker från Annelie K i Uppsala.



9-pack Jäger: Pappa har sedan han började umgås med andra HD-ägare upptäckt att det till ölen ju faktiskt kan vara gott med en jägershot. Så hutthutt på dig pappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0