Ett jobbigt bihang

Jag har kastat ut frågan i cyberrymden och jag ringde till min allvetande mamma för att få svar på var appendixet ska placeras i uppsatsen. Både Maria och mamma svarade före referenser. Jag väljer nu att gå tvärsemot efter att ha kollat på EN uppsats på nätet och sätter således appendix efter referenslistan.

Vi får se om handledare Pia spänner ögonen i mig och frågar vad tusan jag tänkte med när jag satte appendixet EFTER referenslistan. Stammande kommer jag svara: Jag googlade och kopierade uppsatsdispositionen från en kille på nätet. Kanske ska jag redan nu börja arbeta på ett bra försvarstal för min appendixplacering. Eller vad tror du?

Men stolt jag rapportera att uppsatsen börjar bli fyllig nu. Med appendixet är det nu 26 sidor uppsats som väntar på tjockas till ytterligare.
Nu ska jag skriva vidare några timmar till och sedan är det språkvetargasque!

(Hoppas att matlusten infinner sig för menyn såg riktigt smaskig ut)

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Men åh hjärtat. HUR KAN DU VARA SÅ EFFEKTIV?

2010-05-18 @ 13:27:23
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0