Vårnajs!

Tentan kom 08.32 och nu är jag färdig! Tror jag iaf. Känns alltid skumt när man är färdig så tidigt med en tenta. Som om det är något lurt med det hela och man kommer faila big time.

Jaja.

Snart skickar jag in helvetet och därefter tvivlar jag på att jag någonsin kommer läsa en dikt igen, ever. Möjligtvis Sonja Åkesson för hon verkar ha varit en härlig dam med mycket attityd.

Lite senare ska jag hurta ner till stan och lämna tillbaka några tegelstenar på biblan och sedan tåga ner till familjen. Solen börjar visa sig därute nu också vilket betyder utmärkt tillfälle att använda de nya solglajerna.



Jag hade tydligen en ganska bra hårdag idag också. Helt oväntat.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygga brillor. Jag har tänkt skaffa likadana men röda, för att matcha min nya vårjacka;)

2010-03-26 @ 13:24:45
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0