Käftis

Som jag har gått och oroat mig för det dyyyyra besöket hos tandläkaren och alla hål som de med all säkerhet skulle hitta nu med tanke på allt godis jag har ätit sedan jag senast var hos tandläkaren.

Pfff!

En baggis.

Jag fortsätter mitt fläck(hål)fria liv. Tandhygienisten ägnade cirka 20 minuter åt att berömma mig för mina tänder och mitt perfekta bett. Vi hade ett riktigt trevligt samtal de få stunder som hon inte hade sina fingrar eller andra grejer i min mun. Sedan fick jag den härliga nyheten att jag hade två rabatter á 300 kronor så besöket kostade bara 110 kronor. Tack tack!

Detta gottgjorde nästan för att jag fick jag ta bussen till andra sidan stan och sedan gick lite lätt vilse bland husen innan jag hittade fram till Folktandvården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0