Hur jäkla fattig (läs: dumsnål) kan man vara så man inte kan ta sin egen kasse?

Smutstvätt brukar jag bära i IKEA-kassar till tvättstugan. Dessa IKEA-kassar brukar jag hänga kvar på tvättmaskinens handtag medan tvätten tvättas för jag tycker det är onödigt att släpa en tom kasse fram och tillbaka hela tiden.

Tydligen kan man inte låta sin kära IKEA-kasse hänga kvar på handtaget längre. En IKEA-kassetjuv har tagit min ena kasse som hängde så prydligt på handtaget i väntan på att tvätten ska tvätta klart så att den kan torktumlas.

En IKEA-kasse kostar typ 10 spänn + en busstur om man inte orkar gå från Flogsta till Boländerna (några mil bara). Jag tror jag vet också vem det var som tog den. En kille som tvättade en trasmatta och ett par kalsonger och något oidentifierbart. Jag tog hans tvättmaskin för hans tvätt var klar men ingen kom och hämtade. Hämnades han för att jag lade hans tvätt i en korg vid maskinen?

Tvätt klar, ingen där, jag behövde maskin, jag tog maskin. Men jävligt onödigt av honom att ta min kasse. Nu måste jag gå med en tom kasse till tvättstugan när jag ska hämta de torktumlade kläderna.

Tack tack snåljåp.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hahahhahaha kriget i tvättstugorna.

2010-03-10 @ 12:47:28
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0