Familjen flyttar

Min knäppa föräldrar köpte hus i början av året (istället för att skilja sig som planen var i december) och helgen 27-28 mars går flyttlasset. Mamma körde mejlbombning till mig idag för att övertala mig att komma hem och bära saker. Nu håller vi på med stenhårda förhandlingar om lön för mödan. Min galna men söta mamma tyckte att jag skulle KÖPA egen flyttpizza, GÅ UT med hundarna, STÄDA och BÄRA möbler!

Hallå! Så kan vi ju inte ha det! Här kommer underbara snälla lilla jag och hjälper till att bära DERAS möbler. Dessutom får de ju äran att umgås med mig. Bara det borde vara värt en riktig lyx-flyttpizza och bara gos med voffsingarna!

Förhandlingarna ligger just nu nere efter intensivt mejlande i förmiddags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0