Tillfälligt rik!

För tillfället är jag rik. Jag la ut mitt skrivbord och min bokhylla på Blocket för en dryg vecka sedan och sedan i fredags har skrivbordet varit reserverat av en tjej. Idag kom hon och köpte det. 500 kronor i handen. Tack så mycket, pleasure doing business with you!

Nu befinner sig alltså alla mina skrivbordsgrejer och böcker från bokhyllan på golvet. Och jag är lite förundrad över hur mycket som egentligen fick plats i den lilla Billybokhyllan och den lilla hurtsen till skrivbordet. För jag har MASSOR med böcker och annan skit.

Men nu är jag tillfälligt rik. Jag antar att den 500-lappen kommer flyga sin kos väldigt snart. Typ som jättesnart: jag ska iväg och köpa lite tvättmedel så att jag kan tvätta det sista innan flytt och så ska jag unna mig en bit fin choklad till min flaska med för-jag-är-snart-färdig-språkvetare-rosé.


Kommentarer
Postat av: Myaraq

OCH så måste du köpa den där kokoschokladen.

2010-06-05 @ 10:12:41
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0