Studentpresent till lillasyster

Efter att ha stressat sedan i januari har jag nu svårt att varva ner och är därför lite lätt uttråkad efter ungefär 3 dagar med total ledighet. Därför satte jag mig i söndags och pysslade ihop ett litet kort till lillasysters studentpresent. Någonstans måste jag ju få utlopp för all min energi och rastlöshet.

Presenten är något så originellt som ett smycke! Men med finessen att jag tror att det är ett smycke som hon faktiskt kommer använda till skillnad från den drös med andra smycken som hon lär få på fredag. Och eftersom hon inte läser bloggen/vet om att den finns så kan jag tala om att det är ett flätat läderarmband från Guldfynd. Mycket snyggt, enkelt och väldigt Josse-aktigt!

Till det ganska så tråkiga paketet vägrar jag ha ett tråkigt köpt kort så jag gjorde mitt egna. I like to pyssla!

 

Det är en karikatyr av henne. Men jag misstänker att hon kommer gå med mössan så långt nerdragen som möjligt och ducka för släkten på fredag. Det är därför jag har med mig Mattias så att han kan ta lite kindnyp istället att jag och Josse får dem från fastrar och dylikt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0