Nöden borde kanske ha en lag

Min arbetsplats finns ganska nära toaletten. För att komma till toaletten måste man passera mig. Jag vet alltså hur ofta mina arbetskamrater går på toaletten. Ett par gånger om dagen försvinner också tidningen från sin plats i det bortersta hörnet av mitt skrivbord. Detta försvinnande brukar följas av ljudet av att toalettdörren låses. Konsekvent vägrar jag att frivilligt vidröra tidningen efter kl 10 (det är då försvinnandena brukar börja). Jag finner det högst motbjudande att 3-4 personer har tidningen som toalettlektyr. Tyvärr tror många på jobbet att jag är deras bitch (i brist på bättre beskrivande ord) och kastar därför skräp, papper OCH tidning på mitt skrivbord som därmed blir för mig att städa upp.

Kan man inte ta sin egna tidning istället för jobbets allmänna, gemensamma prenumeration?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Om du inte har läst mitt senaste tycker jag inte att du ska klaga pa nagot som helst som har med toaletter att göra;)

2010-06-23 @ 15:01:40
URL: http://frankrikenorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0