Materiellt splittrad

Jag känner mig materiellt splittrad. Jag är materiellt splittrad. Jag bor i en väska och två necessärer hemma hos mamma och pappa. I ett hus som luktar lite annorlunda och som inte ligger där det borde ligga. Mamma och pappa har ju flyttat. Mina grejer i Uppsala är nedpackade och staplade. I Linköping skapas det rum för mina saker. Jg har saker i tre olika städer i tre olika landskap. På lördag börjar första förflyttningen. Då ska den nordligaste staden elimineras. Sedan dröjer det några veckor innan det flyttas från den mellersta staden. Men det dröjer massor med veckor innan jag kan sluta leva i väska och necessär. Åtta veckor. Ungefär.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Glöm inte att du har ett boende här också. Hos din syster.



<3

2010-06-13 @ 10:41:57
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0