Kalla mig kandidaten

För övrigt vill jag bara meddela världen att jag numera har en kandidatexamen. När jag får tillgång till ett fungerande internet - dvs inte det här skitinternet som hela tiden stänger ner sig för att jag befinner mig halvomhalvt i bushen med crappy telia - så ska jag lägga upp en liten bild på mitt fina examensbevis.

Jag vill påpeka att jag inte riktigt gillar den nya examensordningen som började gälla 2007 som säger att man ska ha 180hp, varken mer eller mindre, eftersom jag nu till min examen var tvungen att plocka bort 15hp för att få ta ut min examen.

Anyway, kalla mig kandidaten för jag har minsann en kandidatexamen!
Fy fan vad jag är bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis!

2010-06-22 @ 11:50:56
URL: http://vieennoir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0