Godkänd i ett massmejl

Jag trodde att det fanns någon sorts vett och etikett vad det gäller att meddela betyg. Tydligen finns det inte det. Jag fick precis ett massmejl från min lärare på sista litt.vet.kursen där han mejlade till samtliga som fått samma betyg att de härmed hade fått betyget G på den kursen. Jag kunde alltså vilka andra på min kurs som också fick G. Så fruktansvärt dåligt och opersonligt. Och ingen förklaring till betyget heller.

Kunde inte läraren ens ta sig tid att skicka ut ett mejl till varje person på kursen? Det borde inte ta lång tid men det skulle kännas bra mycket bättre och som att den enskilda studenten var viktig.

Ruttet.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag fick hem i papper från en av mina lärare.

2010-06-08 @ 18:53:04
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0