Den sexiga playavalrossen!

Äntligen lite härligt, soligt och varmt väder! Idag har jag legat ute ett par timmar och kråmat mig i solens sken. Tyvärr är det inte längre lika bekvämt, eller rättare sagt min kropp klarar inte, att ligga några längre stunder platt på backen. Att ligga på mage går än så längre hyfsat bra. Det är när jag lägger mig på rygg för att sola kroppens framsida som det blir jobbigt. Efter ungefär 5 minuter känner jag hur det klickar till neråt svanken och hela ryggen samt höfterna låser sig. En lite smygande smärta börjar stråla ut från svanken och efter ungefär 20 minuter får jag ge upp denna position. Dock kommer då eländet att försöka gå över i en annan kroppsställning. Så om ni hör någon som ger ifrån sig konstiga ljud utomhus eller om ni ser någon som med stor möda och med stor osmidighet försöker vända på sig, så är det bara lilla jag och inte en valross som rymt från Kolmården.

Uppsöka en kiropraktor eller naprapat? Javisst, om du ger mig pengarna!


Kommentarer
Postat av: Myaraq

De har väl inga valrossar på Målkorden heller.

2010-06-07 @ 09:45:07
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0