Wannabe modebloggare

CSN trillade in igår på kontot vilket innebär att jag har möjlighet att åter leva ett anständigt liv.

Efter att jag duktigt satt undan en redig peng till sparande, fjällenresa och mat så begav jag mig ner på stan under förutsättning att jag skulle köpa en present till lillasyster och en svart bläckpatron till mig. Present köpte jag och en massa annat, men ingen svart bläckpatron.



Nu är våren snart här (3 månader = snart jämfört med mycket annat, ex nästa vinter) och då får jag ett himla sug efter nya fräscha kläder. Jag har också kastat en massa kläder och MÅSTE fylla ut hålrummen med nya saker. Som den modeslav jag är så införskaffade jag givetvis en jeansskjorta - nej tack till individualism. Men mest nöjd är jag ändå med de fina ljusa grön/blåa färgerna. Me like mucho!

Nu ska jag fortsätta knarka Journey's Don't Stop Believin' och göra tortillas.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jeansskjorta is the shit!

2010-01-26 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0