Star Wars

I ett tappert försök har jag nu gjort mitt bästa (eller ja kanske inte mitt bästa bästa) för att se lite Star Wars så att jag inte blir den enda levande människan som inte har sett filmerna. Men näe, jag skulle nog ha hållit på mina principer och fortsatt mitt liv som Star Wars-oskuld. Det har ju funkat bra än så länge.

Det är så många larviga små robotar hit och dit och konstiga varelser kors och tvärs så det är ju helt omöjligt att koncentrera sig på handlingen i filmen.

Fast Yoda jag gillar!

Kommentarer
Postat av: Vonkan

VÅGA VÄGRA STAR WARS :P jag har inte sett det...inte ens lite...eller okej 10 min av någon av filmerna men sen somnade jag...så jag försår dig...fortsätt vara star wars oskuld med mig :P Kram

2010-01-05 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0