Some excitement, please!

I min glädjeyra över att tentan i grammatik gick så bra och att höstterminen äntligen är över sms:ade jag mamma för att dela min glädje med henne. Tillbaka fick jag "Hurra! GRATTIS!"

Tack tack liksom. Detta är ju vad man brukar skriva.

Några minuter senare ringer mamma upp. "Du jag kom ju på, det där var ju jättebra resultat". Hmmm...Min slutsats är att mamma skrev sms:et utan att tänka på vad som egentligen stod i mitt. "Jaja nu är det den där Julia som har gjort något hyfsat i skolan IGEN...får väl skicka ett svar på det då." Sedan när hon var på väg tillbaka till jobbet lade hon ner lite tanke på vad som faktiskt stod.

Jag vet inte, men det är flera år sedan mina föräldrar blev riktigt exalterade över mina betyg. Dock är lillasysters G:n ett mirakel varje gång hon lyckas med ett sådant. Sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0