Så var jullovet slut slut slut!

Tre veckors ledighet har gått monsterfort. Nu har jag plockat fram skolböckerna igen och min väska är packad för imorn ska jag fara tillbaka till Uppsala. JAG VILL INTE. Jag vill verkligen inte. Jag vill stanna hos Mattias. Jag har redan kommit tillbaka till att planera mitt liv i tvåveckorsperioder. Två veckor i Uppsala, några dagar hos Mattias, två veckor i Uppsala, några dagar med Mattias... Gah, jag blir galen.

MEN! Nu under julledigheten har vi hunnit prata väldigt mycket om hur vi ska göra under våren och sedan till sommaren när jag flyttar hit. Så i juni lämnar jag Uppsala för gott. Jag tar min kandidat och flyttar till älsklingen.

Känns skönt att jag inte har några lektioner i Uppsala utan istället pluggar på distans. Då är det bara att ta datorn under armen och sätta sig på tåget och vara hos Mattias så länge han orkar med mig.

Vill ni ha tag i mig så leta under närmaste bokberg. Troligtvis befinner jag mig där då jag ska plugga 150% i vår: littvetenskap och c-uppsats i engelska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0