Med en enkel tulipan...

Lillskiten (aka lillasyster) fyller 18 på lördag. Om hon fyller vuxen så betyder det oundvikligen att jag kommer fylla gammal snart.

Idag har jag införskaffat en present till systeryster. Jag tror att den ska passa. Det är lite tema i presenten och det har att göra med att lillasyster ska mönstra i mars eftersom hon känner en stark längtan efter att klä sig i kamoflage och leka krig - nä men hon vill bli hundförare inom det militära och kanske jobba inom tull/säkerhet sedan. Alltså har jag köpt en present som jag tror kan passa: en tröja med en gubbe på och med texten "I'll knock you out" och filmen Repmånad. För jag menar hon måste ju hamna i rätt sinnesstämning för att klara mönstringen och lumpen och så kan hon alltid minnas mig när hon har på sig tröjan :P

Kommentarer
Postat av: Vonkan

Gratta henne från mig =)

2010-01-26 @ 13:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0