Glömsker

I min vildsinta yra på biblioteket i måndags lyckades jag tappa bort lite viktiga papper gällande min distanskurs samt ganska många kopior ur en kursbok. Klantigt.

Tisdag morgon gick jag till biblioteket och frågade om de kanske möjligtvis hade sett några papper från Dalarnas högskola - jag tror att jag glömde de hos bibliotekarien som hjälpte mig med utlåningen. Men inga papper så långt ögat nådde.
Ner till informationen för att fråga om någon snäll själ hade lämnat in mina papper. Tjejen i informationen svarar då: Men du kan ju gå och kolla med din institution om de har fått in dina papper...

Varför i hela fridens namn skulle någon få för sig att lämna in mina papper till min institution när det bara står Dalarnas högskola på papprena? Personen kanske slickade på pekfingret och satte upp det i vädret och kände: Hm, jag tror det här är Julias papper och de ska jag genast lämna in till institutionen för Nordiska språk...

Nä så gick det nog inte till. Papprena är hur som helst fortfarande borta och jag misstänker att de kommer förbli så. Därför har jag gjort nya kopior och ska snart fixa fram de andra papprena också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0