Förbannade fotoförening!

Ikväll var det planerat att fotoföreningen skulle ha ett styrelsemöte. Blev det av? Nej.

För två veckor sedan började jag hetsa styrelsen att vi måste ha ett möte för att planera våren. En vecka senare tokhetsade jag dem och fick äntligen svar och möte bestämdes till idag kl 18.

16.30 ringer Johan för att kolla om mötet var klockan 18. Ja det är det svarar jag. Ojdå svarar Johan, och säger att han inte kan komma då, men vi kanske kan senarelägga mötet till kl 21 eller ännu lite senare...

Det går jag absolut inte med på och därmed ställde jag in mötet helt och sa att vi tar det via mejl. Jag satte tiden till kl 18 eftersom jag hade tänkt plugga i skolan tills dess.

Hur svårt kan det vara att veta hur ens schema ser ut och om man kan det datum som föreslås för möte? Och vett och etikett är väl ändå att höra av sig tidigare än 1½ timme innan möte? Jag har också ett liv och saker jag måste göra. Jag tror att jag också ska börja skita i fotoföreningen. Uppenbarligen är det ju ändå ingen annan än jag som bryr mig.

Ganska så värdelös dag. Sammanfattningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0