En hårig sak

Med raska steg hurtade jag efter lektionen ner till frisören för att ta tag i håreländet. Frisören blev alldeles förskräckt när jag sa att jag inte hade klippt mig sedan augusti och hon skrattade lite nervöst när jag sa att min lugg då hade varit i formen av en hellugg. Därefter ägnade frisören 40 minuter åt att förmana mig.

Jag måste
  • klippa mig oftare
  • använda hårinpackning regelbundet
  • KLIPPA MIG OFTARE!!!!
Den stackars frisören bara skakade på huvudet åt mitt hår.

Men nu sitter jag här med fint, lite stylat hår. Och än så länge har jag löftet om att klippa mig oftare färskt i minnet så jag ska försöka masa mig iväg kanske en gång i kvartalet. Eller nåt sånt. Liknande.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

BILD

2010-01-07 @ 15:46:15
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0