Distanskurs

Idag har jag haft min första lektion på distanskursen i Littvetenskap. Det blir ju lite annorlunda när man sitter och pratar rätt ut i luften, ensam, över nätet och lyssnar på folk man inte kan se. Men det var bra och jag fick tekniken att fungera och jag kunde svara på lärarens frågor. Så det blir nog bra det här.

Funderar dock starkt på att sätta upp en affisch eller nåt annat på väggen så att jag har något att kolla på under de 2 timmar som det är lektion. För jag menar, ska jag sitta 4 timmar på tisdag och glo rätt in i väggen med röster i mitt huvud då kommer jag att bli galen ilande fort. Jag får sätta upp en bild på pojkvännen eller be rumskompis sitta mitt emot mig, tyst, så att det iaf känns som att jag pratar med riktiga människor.

Nu har jag nog förtjänat en mikropaus med kaffe eftersom jag pluggat sedan halv 9!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0