Sambo

Sista sommarjobbsdagen är avklarad. Det firades kungligt med en lunch med två av företagets sammanlagt 4 kvinnliga anställda och på företagets bekostnad. Det kungliga firandet fortsatte när jag kom hem med rökta räkor och aioli från Rökeriet och svenska kräftor.

Men men men! Det bästa händer faktiskt imorn. Nu är sommaren över. Typ. Detta betyder att jag och min älskling ska flytta ihop :) äntligen. Det har varit åtta låååååånga veckor. Alla mina ägodelar har bott i kartonger och necessärer och väskor. Nu äntligen kommer jag att ha allt på samma ställe. Fast det mesta kommer fortfarande att bo i kartonger. Det är inte helt lätt att flytta in i en redan fullproppad tvåa. Men jag har plats för mina kläder och jag tror att jag kommer få plats med mina toalettgrejer. Dock kommer böckerna - mina kära böcker - få ligga i källarmörkret. Men det fina i kråksången sörru är: alla saker på samma ställe och jag och älsklingen kommer bo tillsammans!

Troligtvis kommer sj att gå i konkurs nu när jag inte längre kommer lägga halva mitt CSN på tågbiljetter.

Jag och du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0