Nedräkning

Nu har nedräkningen börjat. Om sex dagar ska jag bege mig till Norrköping för upprop och registrering till masterprogrammet Media- och kulturgestaltning. Jag har börjat försöka lära mig LIUs hemsida, men som alltid så finns det så vansinnigt mycket information på universitetens hemsidor så det kommer nog ta ett tag. Intressant blir det också nästa vecka när jag ska irra runt i Norrköping, en stad som jag inte har besökt på flera år. Dock är jag efter 1,5 års pendlande mellan Uppsala och Linköping väl bekant med stadens tågstation. Men på torsdag ska jag alltså lämna denna trygga zon och ensam leta mig fram till campus Norrköping. Det kanske kunde vara en god idé att till torsdag ha skaffat mig en karta. För jag har inte riktigt ordentlig koll men jag tror inte att jag får åka med campusbussen - som annars hade varit förfärligt smidigt - eftersom jag ännu inte är registrerad och således ännu inte har ett LIU-kort.

Jag håller tummarna för att jag inte ska gå vilse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0