Mitt nya jag

Nu är det slut på gnället över magfett och dallriga armar. Förra onsdagen köpte jag ett årskort på Friskis och med det ska jag förändra min kropp är det tänkt. Så idag ska jag gå på mitt tredje pass med förhoppningen om att vara ett steg närmare en snyggare figur och en friskare rygg. Det är slut på undanflykterna nu. Istället för att blänga avundsjukt på modellerna i tidningen tänkte jag skaffa mig en egen slank, vältränad kropp som ser bra ut i bikini.

Just nu är motivationen hög i och med att för varje träningspass jag går på desto billigare blir passet - detta pass kommer dra ner kostnaden till 450kr per pass. Dessutom inbillar jag mig att träningsvärken är ett starkt tecken på att kroppen mår bättre :P

Snart kommer en helt ny Julia att möta världen. Ge mig bara några månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0