Miss Cool

I lördags spontanköpte jag en ny mobil.

Med tekniknörden - alias pojkvännen - som ledhund gick jag ner på stan för att KIKA på en ny mobil. Liksom bara för att se om det fanns något. Genom tv-reklam har jag blivit nyfiken på Sony Ericsson XPERIA X10 mini så den mobilen var första och främsta objektet att undersöka närmare. En säljare inne på 3 gick direkt till attack. Jag tittade på mobilen och bestämde mig för att den var precis så söt som den såg ut att vara i reklamen och så överlät jag diskussionen om teknik och abonnemang på älsklingen och säljaren. Och efter en promenad gick vi tillbaka och så fick en sådan mobil följa med mig hem!

Jag är nu stolt ägare till en androidmobil. Nu får jag också vara cool och peka på skärmen och ha en massa appar. För typ första gången har jag en cool teknikpryl. Annars är jag alltid hopplöst efter.


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Grönt. Såklart.

2010-08-23 @ 11:20:58
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0