Mammas bootcamp

Efter en hel sommar hemma hos familjen, men framför allt efter de senaste 4 veckorna har jag gått ner 2,5 kg. I och med att mamma gick på semester efter min lilla vecka med ledighet så var de slappa morgarna över och istället för skjuts till jobbet blev det till att cykla de 5 km tvärs över staden. Alltså blev det ca 1 mil på cykeln varje dag. Därutöver ägnade jag ganska många luncher åt att springa omkring ute på stan eller bara gå för att sedan hetsäta min lunch på tre minuter.

Sedan finns det ju två lurviga familjemedlemmar också varav den ena iaf har konstant överskottsenergi. Cyklandet följdes de flesta kvällar av entimmespromenader med en stretande unghund och en sölig gammelgubbe och mamma.

Resultat: - 2,5 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0