Lillasyster

Lillasysters första riktiga lön ska spenderas idag. I detta nu är hon på väg ner till mig för en utlovad shoppingrunda i metropolen Linköping.

Mamma varnade mig och sa att lillasyster i och med lönebeskedet blev ruskigt snål. Jag tror att snålheten mest beror på att mamma vill att lillasyster ska köpa en massa praktiska saker såsom strumpor och gympadojor. Jag tror att snålheten kommer omvärderas och att plånboken kommer öppna sig snabbt bara jag visar henne den finfina Monki-butiken. Lillasyster är galen i Monki.

Jag tycker att det ska bli fantastiskt roligt att få umgås på tumanhand med lillasyster för fastän jag bodde hemma hos familjen hela sommaren har jag och lillasyster knapt hunnit umgås. Strax innan jag gick upp började hon att jobba. Eller så sov hon när jag började jobba och när jag slutade jobba så började hon. Och varje helg tillbringade jag nere i Linköping. En söndag när jag kom hem kom vi på att vi faktiskt inte hade setts sedan torsdag morgon...fastän vi bodde i samma hus. Så idag ska vi ta igen lite tid :)

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Oj. Jag och min roomie sågs inte på 1,5 veckor en gång.



Vi bodde i en tvårummare.

2010-08-27 @ 10:13:27
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0