I vänners goda sällskap

Duon blev en trio: Anna som numera också befinner sig i Östergötland gjorde mig och Vonkan sällskap på vår lekdejt.

Efter en kall cykeltur in till stan med knottror på hela benen (vart fasiken har sommaren tagit vägen?) fick jag en stor kram av Vonkan och genast begav vi oss till ett café. Strax därefter joinade Anna. Med lite lunch i magen visade jag Anna Linköpings härligaste skobutik: DNA. Under eftermiddagen började Anna och jag också smida planer på en intervention gällande Vonkans garderob :P den kvinnan behöver lite färg på plaggen låter det som enligt egen utsago. Efter fönstershoppingen introducerade jag de nyblivna Linköpingsbona för Bosses glassbar. Succé!

Under eftermiddagen har jag också lovat bort mig som flytthjälp. Vonkan körde en fuling och frågade först om jag skulle göra något speciellt nästa helg. Dum som jag är svarade jag att jag inte hade några planer för helgen...Men äsch, jag hjläper så gärna till och flyttar grejer!

Tack för en finfin eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Vonkan

Tack för en underbar träff =) Jag hade så trevligt och om det är några som ska hjälpa mig med min garderob så är det du och Anna ;) och tro mig jag vet att jag behöver hjälp :P

Jag hör av mig närmare om flytten ;)

Kramar

2010-08-24 @ 22:22:00
Postat av: Myaraq

Hurra vad mys!

2010-08-26 @ 09:20:27
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0