Fattiglappar

Det är en fattiglapp som skriver detta inlägg, den andra fattiglappen sitter på tåget hem till Nypan just nu. Två fattiglappar som har haft den bästaste dagen och härligaste shoppingrundan EVER! Precis som jag trodde så var det helt underbart att få umgås med lillasyster helt själv. Lillasyster drogs snabbt med i min shoppingglädje och spenderade faktiskt i slutändan mer än jag gjorde så snål är hon inte :)

Här är mina inköp:



Klänning från H&M



Kjol från H&M



Två toppar från Cubus


Lite underkläder



En väska från Accent



SKOR!



MERA SKOR!

Bra inköp. Bra sällskap. Bra dag.

Detta måste göras om nästa lön!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

ÅH!



DE BRUNA!

2010-08-27 @ 19:09:40
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0