Ur vägen för jag är riktigt jävla förbannad nu!

När jag kom hem i somras möttes jag av en massa konstiga fakturor på hårförlängningar. Arg mamma som ringde runt och liten Julia som gick till farbror polisen för att ordna upp det hela.

Igår när jag kom hem från en helg hos Mattias ligger det ännu en faktura från kreditbolaget. Obetalt postförskott med förseningsavgift för det paket med hårförlängningar som jag inte alls har beställt. Så nu har jag ringt till kreditbolaget som säger att jag måste prata med happy hair senast fredag eller återkomma till kreditbolaget. Och happy hair svarar inte. Snart skickar jag ett fult mail till dem. det hela skulle ju ordnas då när vi ringde i augusti. Det skulle vara finito, borta, puts väck.

Jävla företag som fakturerar hejvilt utan någon som helst liten koll.

Ursäkta franskan, nu ska jag lugna ner mig med en varm och skön dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0