Skor skor skor!

Det är dags att sluta ljuga för sig själv och inse att jag ÄR ett skomonster, en skofetishist. Så efter en tur till stan där jag inhandlade ett par nya vita converse drog jag fram alla mina skor för att faktiskt räkna dem.



24 par skor. Fast 3 par får gå till skohimlen. Sedan jag flyttade till Uppsala har jag köpt cirka 20 par nya skor. Totalt har 6 par kastats.

För övrigt var det lite jobbigt när jag skulle betala de nya conversen. Senast jag var hemma så hade pappa sett en annons där en tjej sålde vita converse i storlek 39, helt nya för 200 kr. Jag tänkte då, ajdå vad synd att det bara var 39:or eftersom jag alldeles säkert har så pass stora fötter att jag måste ha 40. Nu visade det sig ju då att jag hade mindre fötter än jag trodde och 39:or satt som en smäck. Synd att jag inte visste det då, då hade jag kunnat spara 500 kr.

Shit happens eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0